Velkommen til min blogg!

Søken til fred og ro gir kraft og livskvalitet!

mandag 6. september 2010

Solen er mindre sterk nå.

Detr har vært en deilig varm septemberdag på sitt allre beste. Det er best å nyte nå fordi det blir regn igjen om noen dager.
Jeg passet på å luke i blomsterbeddet. Det har vært litt si og så med det i sommer. Helsemessig har det vært et tøfft år, selv om jeg har blitt bedre siden jeg begynte i osteopatibehandling i april.
Jeg passet på å arbeidet ute i solen. Sollys er noe jeg trenger mye av allerede nå. Kjenner allerede av den begynnende vintertrettheten, og suget etter sjokolade har satt igang. Det pleier det å gjøre i slutten av august og i begynnelsen av septemper. Nå spiser jeg ikke noe vanlig sjokolade, men kan ta noen bit 70% sjokolade i ny og ne.

Jeg begynner så smått å tenke på hvis jeg skal sole på solarium, ikke for å bli brun, men for å få litt mere energi.

Kanskje jeg skal se over mitt vitamin D inntak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar